Sidlista

söndag 13 juni 2010

Hjärtliga gratulationer med Pysselgumman

Min mamma har precis fyllt 60 och förra helgen firade vi med massor av god mat och mys! Vi är fyra syskon som tillsammans köpte några fina presentkort, som vi sen la i detta kort från oss alla:

Kortvikningen är ett s.k. Joy Fold Card, fast jag har använt andra mått som jag tyckte det passade. Stommen är Bazzills ljusgröna prickiga papper, infärgat med lite distressfärg.

Jag har använt Pysselgummans kollektion Förgät Mig Ej och skurit ut ett fint brevkort från ett av arken. Ovanpå har jag först stämplat den fina ramen från Pink Paislee i grönt och sen gratulationshälsningen från Inkido med svart. En utklippt fjäril fick sitta bredvid.

När man öppnar sitter ett annat brevkort på baksidan av framsidan (om ni förstår:)), och där skrev jag hälsningen från oss alla.

/ Emma

2 kommentarer:

Mim... sa...

Men det var ju fräckt och Pysselgummans papper är sååååå fina.

Linapyssel sa...

Fiffigt och mycket vackert Emma!!!
KramLina