Sidlista

måndag 14 juni 2010

Litet sött kort med Magnolia

När jag fick mitt Dt paket från Emma, så fick jag med en så fin Magnolia stämpel. Stämpeln låg i en förpackning med det här söta bakgrunspappret, och jag kunde ju inte låta bli att ta tillvara det. Det var ju så fint randigt och med en liten söt Tilda "kerub" stämplad på. Jag sydde fast pappret så det blev som en liten ficka att stoppa ner en tag i.

Framsidan på kortet är dekorerat med en läcker grön blomma, några små rosor , spets och så förstås lite "bling", rosa pärlor är aldrig fel.


Det härliga stjärnpappret, som jag använt som bakgrund, kommer också det från Magnolia. Jag gillar det här pappret skarpt, det har en sådan härlig struktur.


Till Grattis har jag använt bokstäver från October Afternoon.




dt_pernilla[1] Scraplagret

0 kommentarer: