Sidlista

torsdag 29 juli 2010

Måns, en liten Solstråle

När mitt dagbarn Måns slutade hos mig för att flytta till en annan ort, så var jag ju tvungen att scrappa en liten tavla till honom. Jag fångade den lilla solstrålen när han for runt i en trampbil som den värsta racerförare.

Vilken tur att jag fick de här färgglada papperna i mitt dt-paket, Play Date som är från Jenni Bowlin, de passade ju så fint till kortet på Måns. Vimplarna och de runda bokstäverna kommer från JB med.

Den söta "Made with Love" stämpeln kommer från Maya Road, liksom de läckra runda bingosiffrorna i trä. Årtalet har jag skrivit med Ledger, October Afternoon. De röda blompinsen hittar ni här.

De beiga etiketterna är så roliga att distressa och stämpla på, de kan varieras i oändlighet och det blir snyggt att stoppa in en här eller där. Körsbärsblommorna är ju så fina och finns i en mängd olika färger i shoppen.

Jag tog till vara på den rutiga bakgrundsetiketten som var i stämpelförpackningen, tyckte den passade in på tavlan, "for the journey of a lifetime".

Min distressdyna och Glimmer Mist har fått gått varma på det prickiga gula Bazzill-pappret, här med en mask från Tim Holtz .


0 kommentarer: