Sidlista

tisdag 10 augusti 2010

Fler Buu-kort :)

När jag väl hade börjat göra den Halloween-inspirerade asken, så gick det av bara farten att göra kort till. Idag visar jag två till:

Till kortet ovan har jag använt papper från Graphic 45:s Hallowe'en in Wonderland, Tim Holtz Tissue Paper, thickers-bokstäver lackade med Glossy Accents...

... strass och pärlor, sticker October Afternoon och loppisknapp. Kanterna är stämplade med Vildas Splash-stämpel - den är så himla användbar!

Jag gillar verkligen kaninen... :)

Här har jag använt mig av utklippta motiv från pappren, i form av en hand och "Alice"-flickan. Dekorerat med Primas blomma och spets och alfabet från October Afternoon.

Flickans hår är blingat med glitterlim, och en läcker brad från You Do sitter bredvid.


Handen är riktigt läskig tycker jag... nästan lite obehaglig att klippa ut ;-) Här syns det också bättre att jag använt Glimmer Mist på det ljusare pappret bakom.

/ Emma

1 kommentarer:

Lilla jag sa...

Superläckra kort!!