Sidlista

fredag 17 september 2010

Crate - en ny favorit!

Idag visar jag en layout med min senaste absoluta favoritserie Restoration från Crate. Jag har använt underbara papper, bårder, rub-ons och brads:

Jag fick också tillfälle att göra min favoritgrej - att klippa ut mönster ur pappren och fästa med 3D-kuddar!

Här ett utklippt spelkort som jag gnuggat fast några rub-ons på, och avslutat med Crackle Accents i hjärtat. Primas fina pebble-sten skymtar i hörnet.

En annan av rub-onsen jag använde var dessa läckra vimplar på rad, som jag dekorerade med pyttesmå pärlor.


Primas
svarta swirl blev snygg att bryta av med mot all färg. De utklippta "blommorna" eller "doilies" som de kallas är sprayade med Glimmer Mist på vissa ställen, vilket skapat läckra färgskiftningar.


/ Emma

0 kommentarer: