Sidlista

onsdag 8 september 2010

Loppis


Jag älskar att gå på loppis! Och gärna i sällskap av goda vänner!

Idag visar jag en layout med just detta! Vi sprang på en alldeles underbar liten loppis när vi for omkring i trakterna runt Kalmar, självklart stannade vi till!



Jag har använt mig av underbara Magnolia papper för att bygga upp min layout, Bon Voyage - New England Stripe, Wood och Newspaper för att vara exakt. Lite wellpapp fick också vara med!


Sen har jag öst på med roliga grejer! Jag tyckte det hörde till när min titel var Sakletare!

Den urtjusiga ramen kommer från ett Tattered Angels alfabet , Prima blomma, glittriga rosor och blad.


Här syns bättre de glittriga thickers jag använt som titel och hörn i metall, de hittar ni tillsammans med handtaget och camén under metallkategorin i butiken, värre än godisbutiken tycker jag!



0 kommentarer: