Sidlista

söndag 7 november 2010

Färgglada grattiskort!


Underbara October Afternoon tillhör en av min favorittillverkare - jag bara MÅSTE ha alla deras kollektioner, HELA kollektionen! Seaside var inget undantag! :) Här har jag använt arket med stickersdekorationer och matchande papper till att göra några gratulationskort.

Det randiga pappret är så härligt färgglatt och passar perfekt till barnkort tycker jag! Här tillsammans med gul prickig cardstock, små bokstäver från Jenni Bowlin och ett par blommor.




Här använde jag andra sidan av samma papper och samma dekorationsstickers, samt matchande alfabet i smått och stort. Jag klippte ut några av vågorna för lager på lager-känsla.




Till sist den söta flickan från arketett rutigt papper och ett par snäckor - kan det bli sötare? Blåa bokstavsstickers till hälsningen.





Visst att sommaren är slut men dessa kort passar året runt tycker jag!


0 kommentarer: