Sidlista

onsdag 8 december 2010

{Lucka 8} - Julkort i rött & vitt


Jag har gjort ett julkort i klassiska julfärger - rött & vitt med hjälp av röd cardstock, ett sött prickigt papper och Reprints Bakgrund med snöstjärna, blommor, minibokstäver och bling.


Först stämplade jag det röda pappret med Inkidos Border och jag stämplade även tre snöstjärnor, allt embossade jag sedan med vitt - stjärnorna skar jag till i kvadrater och fäste på paneler i lager på lager.


De fina vita blommorna går ju utmärkt att färga, mista, stämpla på och jag färgade in den ena med röd stämpeldyna och fäste en brad i mitten, tillsammans med två stickersstjärnor.



{Dagens lucka} - 25% rabattalla embossingpulver! Gäller tom kl. 23.59 idag onsdag 8 december (med reservation för ev. slutförsäljning).

0 kommentarer: