Sidlista

tisdag 11 januari 2011

Minismå Mjölkkartonger

Att få mysa och vara ledig sätter verkligen fart på mitt skapande, jag har fått sånt kli i händerna.

Så idag bjuder jag på minismå mjölkkartonger, det är så himlans kul att klippa och klistra ihop de här.

Stämpeln som jag har dekorerat med på själva bärkartongen, "Fresh Milk", kommer från Maya Road, och så en liten vit frostig ros ovanpå den.


Jag har dekorerat mjölkkartongerna med de underbara mönstrade papprena från Maja Design "Fika", rutigt band till rosetterna, pärlhjärtan och så de fina bokstäverna från October Afternoon.

Här har även symaskinen och distressdynan Vintage Photo används flitigt.

Mallen till de här mjölkkartongerna med korg har jag faktiskt köpt från en amerikansk sida, men det finns fina beskrivningar på nätet att leta på tex som här.

Hoppas att ni fått lite inspiration att skapa.
Kram Nilla

4 kommentarer:

Pysselbus sa...

Åhh, superläckra!!

Cornelia sa...

Himmel å pannkaka! Vilka fiiiiina!

Stephi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stephi sa...

Allt du verkar ta i blir så fiiint! Gud vad du är duktig!!!!