Sidlista

onsdag 9 mars 2011

Accordion box

Hittade en beskrivning på en trevlig liten box att förvara biljetter, kvitton, foton eller andra små minneslappar i. Jag vek min box av ett papper ur Curtain Call-serien från Graphic 45, en serie med filmtema.

Höll boxen sparsamt dekorerad då jag ville att pappret skulle synas ordentligt. Kantat locket med enfärgad cardstock som jag stansat med en Martha Stewart kantstans. Vek till ett handtag som jag förstärkte med symaskinsstygn. Enda dekoration fick bli ett hänge från Prima som jag modifierat lite.

Inuti boxen har jag skurit till 3 avdelare som fick olika filmkategorier. Stängningsanordningen på boxen fixade jag med ett magnetlås.


4 kommentarer:

Nenne sa...

Näää va häftig den blev!! Vilken idé! Du är så kreativ så det gör ont i ögonen Anna Maria! :)

Annette sa...

Håller helt med Nenne! Wow vilken snygg box!! Och du är lika kreativ du, Nenne, Emma har helt klart ett toppenteam som inspirerar massor :)

Cina99 sa...

Tja, vad kan jag säga...? Instämmer helt och håller med föregående talare :)

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Otroligt fint gjort! <3
Kram