Sidlista

tisdag 8 mars 2011

Vilken är din favoritblomma?


En vacker, helst vit, orkidée är min! Värt en layout, eller hur? Fotot är taget med en app till Iphone, blir så häftiga bilder tycker jag!


Jag tror att jag är kär! I de nya Starters från Sassafras Lass! Så läckra i sig men passar så fint att dekorera en massa tillsammans med dem! Här har jag använt de nya misterna i småflaskor, Iridescent Gold på cardstocken och en av de nya maskerna från Prima och Starfish på det mönstrade pappret bakom fotot och titeln. Spets, vimplar, tejp, en kantbård, blomma och en pin (där jag knipsat av själva "pinnen") fick bli dekorationerna på ena sidan av fotot.


Till titeln har jag använt tre olika alfabet, October Afternoons småbokstäver, Pink Paislees skumbokstäver och så de nya Sassafras-bokstäverna i perfekt storlek!



2 kommentarer:

Malin sa...

Grymt läcker!!

Sickan sa...

Läcker........... :)