Sidlista

fredag 29 juli 2011

Lindas Magnolia-kort #5

Hej igen!!

Idag är jag tillbaka igen med ett nytt kort. Denna gång har jag gjort ett lite mindre kort; 4*4 tum. Med dessa mini-Magnolias tycker jag att det är perfekt att göra ett mindre kort, som lätt kan fästas på ett paket eller i en blombukett. Här hittar du lilla Fairy Tale Tilda!

Jag har använt ett blårutigt papper från Magnolia och i hörnet har jag använt en kantdie från Nellie Snellen. Jag har dekorerat med lite pärlor för att framhäva det lite extra. Motivet är faktiskt målat med Copics denna gång - men skratta inte.... Jag är nybörjare på dem men det är riktigt kul!! Det gäller bara att öva lite mer!

Kortet är sedan dekorerat med en utstansad trollslända som fått lite Stickles på sig, och några pärlor och ett par supersöta blå rosor med tyll i.

Jag försökte hålla det enkelt om kortet ska sättas på ett paket, då det kanske behöver vara lite mer "tåligt". Allt material finns så klart hos Scraplagret! Ha det gott! Kram/ Linda- Pysselbus

1 kommentarer:

Cina99 sa...

Såå gulligt och minisarna är ju jättesöta :)