Sidlista

måndag 8 augusti 2011

Vi tog ett dopp


Nu senast fick jag leka loss ordentligt med underbara Victorian Gardens från Echo Park, ett av mina absoluta favoritmärken just nu. Jag har verkligen fallit pladask för den här underbara kollektionen, och jag tycker att den passar alldeles utmärkt till somriga bilder, som här, när vi stannade till för att ta ett dopp härom kvällen, på väg hem från en utflykt.

Själva layouten är en scraplift av en layout från duktiga Piradee Talvanna, och just att scraplifta tycker jag är en riktigt bra idé när man känner att man kört fast, eller vill prova något nytt.

Förutom papper har jag använt Element Stickers och Alpha Stickers från Victorian Gardens, Tissue Tape från Tim Holtz, blomma från Prima, fjäril från Webster's Pages, gul Glimmer Mist samt knappar ur mina gömmor.


1 kommentarer:

Hanna sa...

Gillar oxå att scraplifta när man kört fast. Snygg färgkombination =) Ser attans kallt ut i vattnet...fast då är man ju en inbiten badkruka åsså =)