Sidlista

söndag 7 augusti 2011

Sweet Little Miss Sunshine

Ett födelsdagskort till en tjej som snart fyller 4 år, ett av mina dagbarn, hon är ett riktigt litet solsken.

Jag har använt den söta Magnolia-stämpeln med Tilda som flyger drake, färglagt med copics.

De små klisterremsorna med text är från Crate Emma's Shoppe, som jag lagt ett tjockt lager Glossy Accents över, ett av mina favorittillbehör.

I bakgrunden har jag stansat ut ett Tim Holtz staket i vitt cardstock, Emma har inte just den stansen från TH i lager just nu (kommer snart igen), men hon har hur mycket underbara stansar som helst i shoppen, dem får ni bara inte missa.

Det söta bakgrundspappret i de fina pastellfärgerna kommer från Magnolia. Jag har använt mig av de färgerna även på mina dekorationer, vit körsbärblomma med gult i, rosa knapp samt lite rosa söm runt kortet.

//Nilla

1 kommentarer:

AnnaLe sa...

Vilket härligt pastelligt kort!