Sidlista

onsdag 21 september 2011

Prima Londonnery - The Best Moments


De nya pappren Londonnery från Prima har så härliga nyanser, och innehåller några av mina favorittoner på både blått och gult.

Här har jag använt pappren i flera lager, och stansat hela kanterna med ett set av kombistansar från Martha Stewart. Dekorerat med chipboard, knappar och gult band från Crate, som jag tvinnat och fäst med häftklammer:

Fjärlen är i canvas med ordet "dream" tryckt i mitten. När man färgar in dessa Resistant Canvas-dekorationer så träder mönstren fram. Denna har jag sprayat med en gul Glimmer Mist. Blomman är från Prima, liksom de stämplade ord som jag använt i en av chipboardsen.

Det syns inte så väl just här, men jag har färgat in de stansade kanterna på en del ställen med Distress Ink Chipped Sapphire - den passar perfekt i ton med dessa papper.

Jag har också använt en härlig Chalkboard mist för att färga in canvasbården.

Missa inte vårt erbjudande på Chalkboard mist, endast 35kr om du handlar för minst 150kr. Läs mer här.



0 kommentarer: