Sidlista

måndag 26 december 2011

Te på olika vis


Te och hembakta skorpor är alltid en uppskattad gåva. Jag har gjort egna påsar till löste och egna dekorerade tepåsar och använt papper ur Basic Greys serie Picadilly.



Påsarna är enkla att vika och toppen att använda till olika ändamål, ni hittar beskrivningen här. Stämplarna med tetema kommer från Marianne Design.

Sen har jag använt natursnöre, körsbärsblomma, blad och pärlor för att få till det där lilla extra. Jag har även stansat ut små doilys med Magnolias stans.


Man kan ju även dekorera egna tepåsar. Jag har stansat ut cirklar med hjälp av en cirkelstans ur ett lämpligt papper. Sen är det bara att byta ut telapparna så har man fått personliga påsar. Man blir ju så glad att få hänga en fin tepåselapp över tekoppen på morgonen!

Detta blir mitt sista inlägg för Scraplagret (iallafall för denna gången ;) Jag vill TACKA Emma för ett otroligt roligt år som designer och för att du gav mig chansen! Jag vill även TACKA mina duktiga DT kollegor, ni är bäst! Sist men inte minst vill jag TACKA alla ni läsare här på bloggen som stöttat med härliga kommentarer!


0 kommentarer: