Sidlista

fredag 20 januari 2012

Birgitta gungar

Hej på er,
Jag har gjort ett kort med en söt flicka, Sweetheart Birgitta. Hon gungar och har det mysigt i skogen :-)


Pappret jag använt är från Riddersholms Design, Chantilly Dawn - Coco. Till gungan har jag använt brun cardstock som jag mörkat ner. Fåglarna på framsidan är från ett klippark.


Staketet är från Tim Holtz Alterations - On the edge Dies On the Fence, det har jag chalkat för en mer sliten look. Till det har jag använt ännu ett papper ur Riddersholms-serien.


Jag har använt två stansar från EK Success Retro Punch Medium och Small till de små egengjorda blommorna. Alla är utstansade av papper från Chantilly Dawn-serien.

Övriga dekorationer är det fina lila sammetsbandet samt Primas ljuvliga blomma - Classic Lace Chantilly. Jag har även använt en blå blomma samt bling.

Nu får jag hoppas på en fin dag,
Stephi

6 kommentarer:

Anette sa...

Så underbart fint!

Anna sa...

Sååå himla fint :)
Kramis

Nina (niwa) sa...

Men vad duktig du är, det är ju så vackert!

HobbyHelen sa...

Så vansinnigt fint!

Cornelia sa...

Jättegulligt kort!

Majsan sa...

ÅÅH jisses så gulligt kort, så snyggt med alla blommorna runt om. supersnyggt!!