Sidlista

lördag 21 januari 2012

Happy Days!

Dags för en färgglad och busig layout! Echo Parks serier livar alltid upp och här kommer en semesterlayout med kollektionen Happy Days:



Jag har mixat med pappren och massor av matchande stickers till en härlig röra :)




Snöret från Crate lät jag löpa i olika snirklar längs hela layouten. Jag ritade först ut "vägen" tunt med blyerts, la på ett tunt tunt lager med Glossy Accents och fäste sen snöret. Härliga retroknappar från mormors gömmor och lite Glossy på stickersen gör också susen.



Delar av snöret blev som vimplar med de fina stickersen.



Den turkosa spetsen kommer från Prima och så har jag även använt Pink Paislee Wood Shop bokstäver - den ena sprayad med röd Chalkboard Mist och den andra duttad med vit Distress Stain.


3 kommentarer:

Stephi sa...

men en så härligt mysig LO! Jag blir glad och får energi av alla glada färger. Kul ide med vimpelsnöret

Marita Johansson sa...

Underbar LO såååå snygg

Anna sa...

Gillar vimplarna.. Jag får nog ta och testa göra sådana =)