Sidlista

torsdag 9 februari 2012

Årgång 1952


I dag visar jag ett grattiskort, en flaska av årgång 1952. Kvinnan som ska få denna flaska fyller 60 år.



I mitt DT kit fick jag ljuvliga papper från Magnolia, serien Sweet Crazy Love Calla of Paris. Detta papper blev jag helt såld på och kommer köpa mig flera :-) Jag har klippt ur små blommor från pappret. Till denna flaska har jag använt Webster´s Pages vackra spets och en stor grön rhinestone från Glitz Beautiful Dreamer.



Blommor du ser är chrystanthemum, minirosor, utklippta rosor från Magnolia Sweet Love Crazy Paris Red Peony. Jag har även dekorerat med Primas rosa och gula rosor samt cherry blossoms.


Bokstäverna är från Glitz, i härlig grungestil. Swirlen är från Magnolia Wedding leaf and swirl.


9 kommentarer:

Marita Johansson sa...

WOOOW så himlans läcker
Kramis

Cornelia sa...

Fantastiskt fin! Den lilla bron är verkligen pricken över i!

Anette sa...

Ljuvligt fin!

Nina (niwa9 sa...

åhh jätte härligt, håller med om att bron verkligen var passande o pricken över i.

Ywonne sa...

Sååå, tjusig flaska, verkligen en fiiiin årgång *S*

Ha en härlig dag :O)

Majsan sa...

Såå härligt vacker, vilka underbara detaljer!!

NHL sa...

Jättevackert!

Tigerblomma sa...

Så läcker och vilken rolig idé!

Ulrica sa...

Hej vännen!

Ja det måste jag säga, otroligt fin årgång! ;) Superfint kort i ljuvliga färger & en mycket fyndig idé!

Ha en bra dag & kika gärna förbi hos mig så blir jag glad. Många kramar Ulrica