Sidlista

måndag 13 februari 2012

Du är speciell



När jag höll detta papper i min hand kände jag direkt att det här ska bli en layout till min dotter som älskar turkost och ljusblått.



Pappret är så läckert, flammigt i olika nyanser av turkost. Det är från Magnolia Sweet Crazy Love  Vintage Turquoise. Fotomattan i rosa är från samma serie. Bokstäverna i grunge stil är från Glitz. Jag använde en cool stans från EK Success Round binding edge, den stansar så det ser ut som ett utrivet papper ur ett block.


Jag mistade med turkos chalkboard så layouten skulle lysa upp mer. Bandet är från Webster´s Pages.


Underbara blommor till en underbar människa..såklart! Det jag använt här är maffiga Chrysanthemum off white, rosor med små glaspärlor, 2tvåav dem mistade i turkost. Även mistade Hydrangeas samt Kort och Godts blad. En vacker stor rhinestone från Glitz syns bland blommorna.



4 kommentarer:

Anette sa...

Så jättefint! Både layouten och dottern.

Marita Johansson sa...

WOOOW en helt fantastiskt fin LO
Kramis

Mia sa...

Fantastiskt fin :)

NHL sa...

Så fin, så fin! :-)