Sidlista

fredag 24 februari 2012

Premiär för nya Deco Kit Club!

Nu bör alla som förbeställt vår nya Deco Kit Club ha fått sina kit, och därför kan vi nu visa hur månadens kit blev :)


Längtan till våren gjorde att det blev ett glatt kit i mestadels rosa och lila:


Kitet innehöll:

  • Sassafras Lass alfabetsstickers
  • Rosa och lila tulpaner
  • Prima-blommor Sherwood Rose och Bella Notte
  • Rosa Seam Binding Ribbon
  • Tim Holtz Tissue Tape Journeyman
  • Hönsnät
  • Röd/cerise pärlor
  • Charms vattenkanna, spade och silverklocka
  • Prima Vintage Trinkets Charms & Pendants
  • Glimmer Mist 1oz Gold
  • Stämpel Magnolia Sweet Crazy Love Apple Tag





Tusen tack till dig som beställde! Är du sugen på en prenumeration så kan du beställa här - där finns också all info du behöver. Välkommen!

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag är så glad att jag beställde kitet - helt underbart!
Tur jag prenumerar ;)

Trevlig helg!

Kram Mia

Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Jag är så glad att jag prenumererar! Kitet var jättehärligt!! Mycket av innehållet har jag tittat på och tänkt att de ska jag köpa sen när jag har pengar så stort tack!