Sidlista

tisdag 6 mars 2012

Country Garden

Vissa kollektioner är så fina att man vill scrappa med dem direkt, och så kände jag när jag fick se Bo Bunnys Country Garden live. Jag hade inget foto med vår eller trädgårdstema, men väl ett sött barnfoto som passade fint :)


Jag kombinerade flera av de ljusa pappren tillsammans med dekorationer som matchade:


Snigel-charm, die-cut-fjäril och strass kommer från samma Bo Bunny-kollektion. Lövet är en Resistant Canvas-dekoration, sprayad med orange Glimmer Mist Butternut Squash.


Diverse stickers från gömmor fick också vara med, samt en knapp även den från Bo Bunny.


Jag har använt Martha Stewarts stans Cherish flitigt på layouten. Ett par bitar av den underbara Tim Holtz-tejpen fick också plats :)


2 kommentarer:

pojjo sa...

Helt såld på dina LO´s, du har så läcker stil.. denna är helt underbar

Emma sa...

Tack söta rara :)