Sidlista

måndag 12 mars 2012

En Bo Bunny tupp

Kukeliku klockan är 7!
Idag visar jag en tupp som man kan fylla med en liten blomma eller godis. Mall på denna kommer läggas upp snart.


Detta papper från Bo Bunny-Weekend Market, Dot passade perfekt för denna tupp.


Jag klippte ut gräs från wellpapp som jag distressade med Vintage Photo. Spetsen är från Prima-Alecon Collection. Gula rosor varvades med bruna minirosor Old gold. Ett klippark från Bo Bunny-Weekend Market, cut outs hade denna fina text.


Häxan är stämplad i två färger av Versa Color, Lapislazuli samt Topaz. Stämplarna är privata.





En rolig present att ge bort i påsktider, eller varför inte ha den på påskbordet...


5 kommentarer:

Anna sa...

Fiffigt sett att ge bort påskliljor i påsk ju! Ser fram emot mallen =)

Marita Johansson sa...

En underbar tupp
Kramis

Ziro sa...

Dina tuppar är för gulliga! Jag håller med om att det prickiga pappret passade perfekt till en tupp!

Anette sa...

Jag gillar verkligen dina tuppar!
Dom är ju för läckra.

Tigerblomma sa...

Din tuppar är så fina! har du någon mall som du går efter?