Sidlista

fredag 9 mars 2012

En resväska från förr

Jag har gjort en rund resväska av läckra papper från Bo Bunny. Det var ett himla pill men skam den som ger sig :-) Nu kommer många bilder.





Till denna väska har det gått åt en del papper, alla från nya serien från Bo Bunny Weekend market. De papper ni ser på framsidan är brun cardstock i 2 nyanser samt Bo Bunny- Weekend Market. Även den snygga stripen, från Bo Bunny Rulers.



Det coola låset och resväskan i metall är från Bo Bunny Weekend Market, Trinkets. Ett pack med många snygga dekos. Handtaget på väskan har jag gjort av delar av en gammal plånbok. Alla kanter är rivna och chalkade med Versa Color Lapislazuli.


Här syns det snygga pappret bättre. Jag har använt ett stickersark från Bo Bunny Weekend Market lite här och där på resväskan.



Från ett klippark, från samma serie från Bo Bunny gjorde jag en tag med bokstäver från stickersarket.



Här kommer den andra sidan med en bas av blå cardstock. Här ser ni återigen alla stickers.


En resväska har jag klippt ut från ett av Bo Bunnys papper Baggage. Luftballongen är en stämpel från Crafty Individuals. Den har fått lite Versa Color Topaz, på ballongen. Den söta spetsen är från Prima Alencon collection.


Inuti väskan har jag målat med akrylfärg i svart och brunt. Ett annat papper från Bo Bunny är i botten. Pappret heter Weekend Market. Det påminner lite om en gammal skoltavla. Tyvärr syns det ej så mycket.



Nu får jag önska en toppendag!


3 kommentarer:

Cornelia sa...

Man blir aldrig förvånad över att du gör fina saker, men man blir förvånad över din enorma fantasi och kreativitet. Var kommer allt ifrån?!

Du är enormt duktig och lägger alltid ner såååå mycket arbete och kärlek på dina alster. Den här väskan är inget undantag!

Mikaela sa...

älskar den!! kan ju säga att det appret helt klart ligger på min önskelista!

Anette sa...

Den är fantastiskt snygg och du har verkligen känsla för detaljer!