Sidlista

fredag 9 mars 2012

Tävlings dax!

Nu kör vi en tävling!

Denna gång vill vi att Du gör ett tittskåp. Det kan vara från en bok, en låda eller något påhittat. Det är bara fantasin som sätter stopp :-)

Tävlingen avslutas den 31 Mars kl 23:59.
Reglerna är enkla:
Nygjort bidrag för denna tävling.
Du länkar ditt bidrag till detta inlägg. Tänk på att länka just inlägget så vi lätt kan hitta ditt bidrag. (Har du ingen möjlighet att ladda upp bilden på Internet kan du maila till emma@scraplagret.se).
Scraplagrets designteam röstar fram en vinnare.

Priset denna gång är ett helt set med alla papper från Graphic 45:s nya kollektion Olde Curiosity Shoppe, samt matchande Chipboard Tags.

Här kommer inspiration, ett tittskåp jag gjort till en tjej som gillar matlagning och älskar Västindien.

Om du har idétorka och vill ha mer inspiration finns en del tittskåp i min blogg.

Ett tittskåp är verkligen en personlig present som uppskattas mycket.

Vi hoppas att få in många härliga bidrag!






3 kommentarer:

Kattiz sa...

Ja nog har jag sett alla dina helt underbara tittskåp alltid! Och nu har jag gett mig i kast med eran utmaning och visar samtidigt en "sneek" och det var faktiskt JÄTTEroligt att göra tittskåp så här kommer mitt bidrag.

http://kattizscrapp.blogspot.com/2012/03/sneek-peek-k-design-old-times.html

Välkomna in!
Kram Kattiz

Becca sa...

Tack för inspirationen!
Nu fick jag tummen ur och fixade ett projekt jag funderat kring länge.

Här är mitt bidrag:
http://levandegladje.blogspot.se/2012/03/scraplagrets-marsutmaning.html

/Becca

Annica sa...

Hejsan,

Här är mitt bidrag, en sagoskog :)
http://annicasscrapblog.blogspot.se/2012/03/sagoskogen.html