Sidlista

tisdag 15 maj 2012

I think you are amazing


Hej! Det är inte jätteofta som jag inte scrappar med utgång från ett vitt cardstock, men ibland händer det! Jag fick så fina Echo Park papper i mitt dt-kit och detta, Teal Damask, hade så många fina ord på sig. Först tänkte jag klippa ut dem och använda dem på något vis, men jag kunde inte bestämma mig för vilka, så det fick bli alla!! :)

För att lugna ner det lite använde jag en bit av Yard Sticks som en bred fotomatta, där fanns även söta linjaler på andra sidan, en rosa fick hänga på. 


Sedan lekte jag med klisterarken Element och Alphabet som hör till.


Avslutade med matchande bling och några söta Petaloo blommor.



1 kommentarer:

Ulrika sa...

Vilken jättefin och söt layout! "Modigt" att använda hela det mönstrade pappret som bakgrund!