Sidlista

onsdag 4 juli 2012

On the right track

Jag älskar att gå, långt och snabbt, på olika platser och i olika miljöer. Jag älskar att utforska nya stigar och vägar, och för ett par veckor sedan gav jag mig av längs ett gammalt järnvägsspår där jag bor. 

Jag hittade en hel del intressanta platser längs med vägen - en stenstolpe med nummer 85 inristat, och en gammal ödegård, där boningshuset är rivet för länge sedan och bara de förfallna uthusen står kvar, för att nämna några. 

Kameran har jag sällan med mig på mina vandringar, men som tur är har jag alltid med mig min kära iPhone, så jag kan fotografera när det dyker upp något spännande.


Papper, chipboard tags och bokstäver är från Graphic 45, och serien Olde Curiosity Shoppe. Utöver det har jag använt Charlotte blommor och metall från Prima och bomullssnöre.

0 kommentarer: