Sidlista

måndag 20 augusti 2012

Kängurun

När jag besökte Parken Zoo i Eskilstuna såg jag en sån himla söt känguru! *flinar*
Jag var bara tvungen att ta ett kort...


Detta papper kändes nästan klart då jag höll det i min hand första gången.Det är flera lager papper fullt av roliga detaljer och en fotomatta i gammal stil. Pappret är från Basic Grey, Clippings Flannel Suit. Vissa snuttar av papper är upp och ner, och så är det tänkt att vara..bara så ni vet.


Vimplarna är även dem från Basic Greys, Clipping Garlands. Roligt att de är sydda igenom, tycker jag. Bokstäverna kommer från samma kollektion, likaså träknappen. Övrigt material till denna layout är den söta träfågeln från Prima och Tissue Tape från Tim Holtz.



Det rödvita snöret finns i flera färger och är en favorit för mig. Jag har sprayat Cherry Blossoms med Dylusions gröna spray. Några tulpaner samt Primas som vanligt läckra blommor, fick en plats på layouten. Metallbladet som är ganska stort finner ni här.



3 kommentarer:

Ziro sa...

Vilka gulliga kängurur och supersnygg layout! Jag gillar särskilt de mistade blommorna och fågeln.

Emma sa...

Vilka söta små kängurur och härlig lo! :)

Anette sa...

Toppenfin LO och vilka gulliga kängurur.