Sidlista

måndag 13 augusti 2012

Lära

Pion Designs senaste kollektion Grandma's School Book finns ett Cut Out Sheet med underbara små bilder. Jag fick en idé om att jag ville bygga som en vägg av dessa, för att verkligen lyfta fram dem på en layout:


Jag skar ut de rutor jag gillade mest och fäste på en bit cardstock som inramning. Sen arrangerade jag dem mot bakgrunden som består av andra papper ur kollektionen, och använde sen Basic Greys stickersbokstäver.


Accentuerat med glitterlim och halvpärlor.


Lite tejp från Tim Holtz brukar följa med på mina alster. På pappren längst ned har jag använt Marthas stans Cherish. Banner från ett annat Pion-papper, bokstäver från Prima och Basic Grey.


Barnen är ett utklipp från pappret Children.


En vit blomma från gömmorna fick jag med också :)

0 kommentarer: