Sidlista

fredag 3 augusti 2012

Layout med gammalt symönster

Jag tycker det är roligt att använda annorlunda saker tillsammans med mina scrapprylar. Sist gjorde jag en layout med ett gammalt symönster på, som jag köpt i storpack på Myrorna :)




Som grund har jag använt Primas vackra papper från kollektionen En Francais samt Ledger Paden. Symönstret fäste jag enkelt med Multi-Medium och pensel, för att få det att "smälta in" ordentligt och inte bli bubbligt. 

Dekorerandet nere i hörnet består av en utstansad cirkel (Marianne dies), Prima kristallswirl och en liten Petaloo blomma.




På andra sidan sitter lite Tim Holtz Tissue Tape och knapp, samt en tygblomma från Prima. Jag älskar att de satt små träknappar i mitten på flera av sina blommor :)


Precis bakom fotot sitter några spillbitar från Basic Grey Clippings, och vimpeln kommer från deras Garlands.


Bokstäverna är utklippta från Primas papper och fäst med 3d-kuddar.


0 kommentarer: