Sidlista

fredag 4 mars 2011

Utmaning Mars - Vem är din idol?

Det är redan mars, och alltså hög tid för en ny utmaning!


Har ni sett min layout med Gudfadern? Tanken med att visa den några dagar innan var att få igång energiknölarna på er, för den är inspirationen till månadens utmaning :)

I mars utmaning ska du scrappa om/utifrån din idol. Du kan t ex göra en layout (idolen måste inte vara på bild), eller kort/altrat inspirerat utifrån idolen.

Utöver detta är du fri att göra som du vill!

------------------------------
  • Vilka alster går bra? Alla typer av alster - layouter, kort och altrat är välkommet.
  • Hur skickar man in sitt bidrag? Enklast är om du lämnar en kommentar till detta inlägg, med en direkt länk till ditt alster via t ex din egen blogg. Vill du hellre maila skickar du bidraget till emma@scraplagret.se, märkt "Utmaning mars".
  • Vad är vinsten? 1 st presentkort a' 200 kr i shoppen (samt fri frakt) kommer att lottas fram!
  • När är deadline? Vi vill ha ditt bidrag senast den 31 mars kl. 23.59.
Vi kommer att visa upp alla bidrag i bloggen när tävlingen är över, såväl bidragen från kommentarerna som till mailen. I och med att du deltar godkänner du alltså att vi publicerar ditt alster i bloggen tillsammans med ditt nick och/eller namn.

Lycka till
!

/ Emma

6 kommentarer:

smuulan sa...

I like It!
Kugghjulen börjar snurra.........

Anonym sa...

Hej på er! Har ni glömt bort tävlingen? Kom igen tjejor :)

Malin sa...

Hallo!
Här har du mitt bidrag:)
http://scraptrion.blogspot.com/2011/03/en-underbar-helg.html

SaraG sa...

Min idol är Fredrik Lindström. Jag älskade hans språkprogram på tv för några år sedan. Och vad passar bättre än "bokstavspapper" till språkforskaren Lindström ;) Här finns mitt bidrag: http://saraspysselblogg.blogspot.com/2011/03/blir-stor.html

Anonym sa...

Fredrik Lindström är också en av mina idoler :)

Unknown sa...

Min "idol" bland alla pappersdesigners har länge varit October Afternoon och mitt bidrag är därför gjort med endast papper, dekorationskort och rub-ons från OA!

Här finns mitt bidrag
http://emmapysslar.blogspot.com/2011/03/october-afternoon.html