Sidlista

fredag 17 augusti 2012

Sommar och sol och små smultron på strå.


Min dotters bästa kompis, hon har en lillasyster, Ida. Hon är ofta med och leker  tillsammans med de stora, men ibland, när stortjejernas lekar blir lite för vilda och galna, ja då hänger Ida med mig. En dag plockade hon smultron, som jag hjälpte henne att trä upp på ett strå. 

Det blev aldrig mer än ett stackars smultron på det där strået, för resten åkte in i munnen lika snabbt som de plockades, men det smultron hon hade på strået visade hon glatt för kameran i alla fall.

Jag har använt papper från Prima Ledger Paper Pad som bakgrund, och fyllt på med papper och dekorationer, bl.a chipboard och blomma ur Almanac-kollektionen, även den från Prima. Jag har också dekorerat med Vintage Roses i färgen pale peach, samt cremefärgade rosor med glaspärlor.


0 kommentarer: