Sidlista

onsdag 10 oktober 2012

Sysslor i höst.

 På hösten är det mysigt att boa in sig, tycker jag. Jag tycker även om att känns kylan som biter i kinderna, då jag är på promenad.

Sitter här och ler då jag inser att jag råkade göra fel på mitt kort. Jag skulle rita prickar på O:et som var vid höst, men gjorde det även på O:et på soffa. Så höstmys i söffan får det bli..:-)


Här är 2 lager med olika färger cardstock. Över det ser ni Bo Bunny- Apple Cider, Stripe.
Dekorationer till detta kort blev Magnolias solrosor i 2 storlekar samt minirosor. Även natursnöre som jag vikt dubbelt och Jewels från Bo Bunny. Det fina ormbunksbladet finner ni här.

Alla bokstäver kommer från Bo Bunny Apple Ciders stickers ark.

Det rutiga pappret heter Journey.  Ett klippark, även det från Bo Bunny har jag använt på insidan. Text och ekollon är från stickers arket.




0 kommentarer: