Sidlista

tisdag 27 november 2012

En skiss - många möjligheter!

Jag ÄLSKAR skisser! När jag behöver en kickstart att komma igång är det första jag gör att välja papper och skiss att arbeta efter! Jag samlar dem i en inspirationsbok som jag alltid har tillhands på pysselbordet och som alltid följer med på träffar!

Den här gången ritade jag en egen skiss, ville ha en väldigt enkel, men utmanade mig att göra tre helt olika kort utifrån den, med samma upplägg och med papper från samma pappersserie. Ändå blev de galet olika!

Här är skissen:

 


Kort nummer ett:



Kort nummer två:


Kort nummer tre:


Hoppas du kunde hitta lite inspiration, antingen i skissen eller i mina alster för veckan! Scrappa lugnt - eller inte... ;)

 Materiallista

3 kommentarer:

Stephi sa...

dessa 3 kort ger mig fullt av energi jag tittar på dem. Starka färgglada och tuffa.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Urläckra! Tycker att du fått tre helt olika kort ur samma skiss. Inspirerande! Kramar!

Linda LW sa...

Tack fina ni! :)