Sidlista

söndag 18 november 2012

Skärgårdsliv

Det är nu man scrappar sommarens foton, eller hur?! När mörkret lägger sig och man har lite mer tid att vara inne och scrappa, då åker iallafall mina sommarfoton fram. Att jag dessutom fick fina Soleil från Basic grey i mitt senaste DT-kit gjorde ju bara saken lättare, så härligt somriga färger och dekorationer! Kollektionen är designad av samma designers som stod bakom Sassafras Lass, det är ju så kul att de fortsätter att designa fastän åt andra tillverkare! Man känner igen en del av mönstren och eftersom Sassafras var en av mina absoluta favoriter så älskar jag det här! 


Här har jag använt ett fint papper med moln och solnedgångshimmel som bakgrund, tillsammans med vellumtejp, klisterdekorationer, blommor i lager, pärlor från Bo bunny och de tuffa bokstäverna som hör till kollektionen Soleil.


Här ser ni min journaling som jag skrev direkt på pappret, bakgrunden har jag även mistat med turkos mist och en mask från Prima.




0 kommentarer: