Sidlista

lördag 10 november 2012

Tack för mig!

Hej kära Scraplagret fans!
Detta blir mitt sista inlägg som designer för denna underbara butik! Jag har varit stolt över att kunna få höra hit sedan Juli 2010. Men nu är det dags för mig att lämna över till någon annan.
Jag känner helt enkelt att jag inte kan ge butiken den uppmärksamhet och hängivenhet som den, och Emma (världens bästa dt-mamma!!) förtjänar. Mitt tid räcker helt enkelt inte till just nu.
Det har varit ett jättesvårt beslut, men jag hoppas att det är rätt beslut!
Jag kommer inte att sluta skapa, men det blir lite mera när tiden och inspirationen sammanfaller.
Jag vill tacka alla er som följt mig på denna resa, och för alla era goa kommentarer under åren!
Tack även såklart till Emma för en otrolig chans och tack till mina "kollegor" jag lärt känna genom åren! Jag fortsätter följa er och denna blogg!
Så, jag har knåpat ihop en liten lådda! Ursprungligen en ask för skor åt min lilla tjej, men den blev så fin i vackra papper från Pion designs Silent Night.
I vanliga fall hade jag klippt ut och använt de små bilderna var för sig, men jag tyckte det blev en fin effekt när man använde dem som ett mönsterpapper!
 Vackra blommor från Petaloo, Cherry Blossoms, minirosor, metallrosor. bling, stjärnswirl och snören! Mums! Nu ska jag bara bestämma mig för vem som ska få en sån fin julklapp!

Återigen, tack!! Och kram!!


0 kommentarer: