Sidlista

onsdag 12 december 2012

Lucka 12 - Julkort med Magnolias Tilda!

I mitt fina DT kit fanns en söt stämpel från Magnolia. Såklart kastade jag mig över den och skapde två julkort som jag vill dela med er idag! Det börjar ju dra ihop sig att skicka iväg alla korten så lite sista minuten inspiration blir det!

Det först kortet går i brunt och skapat med Maja Designs 6x6 papper från julkitet.
Jag färglägger alltid mina stämplar med Distress Refillers. Här har jag också använt en textstämpel från Papermaze. De söta snöflingorna i koppar passar jättefint till det bruna färgerna.
Här är hon igen men denna gången i röda och gröna färger.
Jag måste säga att Emma lyckats otroligt bra när hon packat ihop detta juliga kitet. Blommorna passar verkligen helt perfekt i färg till! Jag duttade dit lite Stickles Diamond på några av blommorna. Tänk imorgon är det redan Lucia!


1 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Gillar dessa kort jättemycket!
kram Inga