Sidlista

måndag 17 december 2012

Lucka 17- 3 Tags

 Oj oj... nu närmar sig julen med stormfart. Idag är det en vecka kvar till Julafton.
Jag har gjort 3 stycken tags, fina att dekorera paket med eller stoppa ner i kort. Jag har använt stämplar och stenciler från Dylusions. Passa på att köpa till väldigt bra pris nu på Julrean.

 Jag har använt Manila Tags, som finns i ljusa och mörka färger.

 På denna tag lade jag på en jul stencil från Dylusions och smetade på Relief pasta blandad med grön akrylfärg. Jag fyllde i konturerna på granarna med en PITT Artist penna.Texten kommer från en stämpel från Papermaze som tyvärr är slutsåld. Dekorationstejpen är julig och fin, tänker på polkagris då jag ser på den.

 Denna tag har en bas med Winter Distress Ink Set. 3 stycken helt ljuvliga färger, tycker jag. De är också på rea nu. Jag duttade runt med penseln med vit Studio Paints för att få lite ojämnt mönster. Sedan lade jag en stencil, Ho Ho Holly från Dylusions och satte på Relief pasta (se tagen ovanför)
Löven färgade jag in med Neo Color 11.  Pärlor är från My Mind´s Eye, det är tre olika färger i förpackningen i olika storlekar. Dekorations tejp även den från MME. Trä granarna från Studio Calico är så gulliga. Snöret finns i shoppen i tre olika färger.

Den sista tagen har jag också färgat in med Winter Distress Ink Set. Julkulor från Dylusions stämplade jag lite här.  Här har jag också använt granarna och snöret.

Ha en jättefin vecka och försök att inte göra allt i sista stund :-)



0 kommentarer: