Sidlista

onsdag 19 december 2012

Lucka 19 - Julefriden infinner sig!

Ibland blir det lätt så att man scrappar sina julbilder året efter och att man glömmer bort dagarna innan julafton. Idag har jag scrappat en sida om en fin julskyltning vi brukar titta på.

 Jag bara älskar det här pappret från Maja Design! Det ger en så härligt gammaldags och varm känsla till hela min sida! Precis som jag ville! Sedan bröt jag av med några röda papper för att ytterligare få julkänslan.
Jag har också lekt med flera olika stickers från My Minds Eye som jag placerat i flera lager. Min titel har jag skrivit med bokstäver från Prima. De vackra blommorna kommer från både Prima och Petaloo! Var inte rädd att mixa olika nyanser av rött som jag gjort här med den mörkröda blomman ihop med den ljusröda. Lite extra lyx och julbling blev det när jag lade till de snygga bladen med både paljetter och glitter på. De finns i flera olika färger!
På min banner satte jag små Rhinestones från Bo Bunny så fick jag ännu mer lyx och julkänsla. I hörnen på det röd/beige pappret satte jag söta Resin hörn från Prima. Jag passar på att önska er en riktigt fin jul! Nästa gång vi ses är på Annandagen då jag tänkte bjuda på en lite Tutorial så kika gärna in då. Ni behöver säkert en liten pause från släkten och knäcken ;)

Många kramar från Ullis/LillBlomman!

 

0 kommentarer: