Sidlista

måndag 3 december 2012

Lucka 3 - Önskelistan

I mitt dt paket fick jag stenciler och stämplar med jultema. Då julen närmar sig tyckte jag det skulle passa med en önskelista till mina 3 barn. De kommer och berättar vad de vill ha och jag ska försöka minnas allt de säger, eller ha koll på smålappar de ger mig. Nu är allt samlat på ett ställe. Härligt!!

 Stencilen med stjärnor från Dylusions känns som en stencil jag kan ha till allt möjligt, inte bara i juletid. Jag började att täcka hela mitt papper med Claudine Studio Paints.Därefter lade jag ut stencilen och smetade på Daler- Rowneys reliefpasta med ett gammalt bonuskort. Då stjärnorna torkat distressade jag hela pappret med Winter Distress Ink Set.Jag tycker om de färgerna så mycket. I setet finns en ljusgrå nyans, en blågrön samt en så klart röd nyans. Remsor färgades in med Dylusions spray Postbox Red. Därefter stämplade jag med Dylusions Christmas Borders.

 Önskelapparna  stansade jag med stansen från EK Success och stämplade dit lite granar på dem. De maffiga pärlorna i olika storlekar och färger är från My Mind´s Eye. Granarna i trä från Studio Calico är ju ursöta och har flera olika modeller i förpackningen.






0 kommentarer: