Sidlista

fredag 1 februari 2013

Ljuvliga Tilda, ljuvliga Magnolia

Jag har fått äran att skapa med Magnolias nya kollektion With Love. Superfina stämplar och papper! 

Den söta stämpeln heter Tilda with Love och jag har färglagt med Distress Ink refill. Magnolia har kommit med nya, supersöta liljor. På kortet ovan har jag använt en i färgen Old red. Jag har också använt tulpaner och vintage berries. Tillsammans med blommorna sitter två utstansade biljetter, och på den ena har jag skrivit "kram" med hjälp av stickersbokstäver. Bakom motivet sticker det fram en doily. Tror inte att jag kan skapa utan doilies längre! :) Vita pärlor, som säljs tillsammans med silverfärgade rhinestones, kommer också från Magnolia och medföljer den senaste tidningen.  

Kortet i profil, med matchande insida. 

Närbild på den söta Tilda. 

Närbild på blomsterarrangemanget. 

Även baksidan matchar framsidan.

Tack för titten! Önskar er alla som kikar här en härlig helg!

Kram,


1 kommentarer:

Piglet sa...

Vilket jättefint kort! <3