Sidlista

måndag 25 mars 2013

En ask & en tavla

Idag visar jag mitt 100:e inlägg för Scraplagret! Jag har gjort en ask med en fin öppning. Papper jag använt kommer från Graphic 45.

Kollektionen French Country  är riktigt läcker. Jag gillar dessa svartbeiga mönster mycket. Denna ask har jag hittat på själv. Jag tycker öppningen är lite kul då det är ett hål ner i asken samt att det är flera lager av olika papper som syns. De små detaljerna gör ju så mycket till helheten.

Underbara blommor från Prima tillsammans med fjädrar och muttrar blev en fin blandning. Lite stickers från Graphic45 och bling från Bo Bunny satte jag också dit. Cremefärgade Cherry Blossoms sprayade jag svarta med Dylusions spray. Bandet som stänger asken är ett brett band från Prima.


 Såhär ser asken ut då den öppnas. Även insidan har papper från samma pack papper.




Då det är mitt 100:e inlägg vill jag visa en present som Emma får idag på posten. Det är en tavla på hennes katter. Jag har skapat en djungel åt dem. Mer bilder finns i min blogg.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har öppnat min post precis. Jag är så fantastiskt glad just nu, känner för att hoppa och skutta! Min kattavla är det finaste någon har gjort till mig någonsin. Jag är sååå glad! Stor kram och Stephi!

Jasmine sa...

Otroligt fina skapelser! Asken är ljuvlig, jag gillar verkligen arken från serien. Graphic 45 är en klar favorit!
Kram

Ziro sa...

Men jösses Stephi! Du har verkligen överträffat dig själv! Både asken och den underbara tavlan är banne mig det bästa du har gjort!!! Tut på asken är ett krav! ;)