Sidlista

måndag 18 mars 2013

Presenter till påsk

Hoppas ni haft en mysig helg och suger in allt ljus som börjar anlända alltmer. Jag får mycket energi av ljuset och det gör mig glad. Idag tänkte jag visa er lite påskpresenter. Jag har gjort små stafflikort och dekorerat papperspåsar med Graphic 45´s  ljuvliga papper.

Till dessa presenter har jag använt mig av den nya kollektionen från Graphic 45, French Country.

De bruna papperspåsarna finns i shoppen i 10 pack, perfekt för små gåvor. Då jag nu jobbat med detta Dt paket i snart en månad hade jag små snuttar kvar av olika mönster. De klädde jag dessa tre påsar med.


För att få påsen lite fin längst upp använde jag den nya stansen från Martha Stewart och satte doilies från Bo Bunny under. Sedan klippte jag av det som stack ut på sidorna om påsen.  Blommorna jag har använt på alla 
påsarna kommer även de från samma kollektion från Graphic 45. De är ett ark med färdiga blommor som jag sedan distressat med Black Soot runt kanterna. Pärlor kommer från Bo Bunny Jewels. Roliga pärlor som är lite större än normalt.

Ett läckert brett band från Prima, mysiga stickers samt fina bokstäver  gjorde påsarna färgglada och fina.


Här är baksidorna som ska tejpas igen efter att den fylls med nåt smarrigt :-)

Korten är gjorda de med från samma kollektion från G45, också med stickers, bokstäver. Rosetterna har jag gjort genom att klippa av ett bredd band. Även här pärlor från Bo Bunny Jewels.

Cherry Blossoms och Vintage Berries från Magnolia och fina pärlband blev lagom dekos.




Hoppas jag kunde skänka er lite påsk inspiration. Ha det så gott och välkommen tillbaks,








2 kommentarer:

Jasmine sa...

Så otroligt vackert gjort! Dina skapelser är magiska, minst sagt.
Kram

Stephi sa...

men så fint sagt, tack ska du ha.♡