Sidlista

onsdag 27 mars 2013

Utmaning 7 - Gör en krans (Alter)



Utmaning: Denna utmaning är att göra en altrad vår- eller sommarkrans. Du väljer själv om du gör allt från grunden, eller om du har en färdig stomme som du altrar. Mixed Media-tekniker är tillåtna men det ska fortfarande vara en altrad krans.


Typ: Alter


Deadline: 1 april kl 23.59 


Vinst: Vinnaren röstas fram och vinner detta kit från shoppen värt 200-250 kr:





Ett utlottningspris värt ca 50kr kommer också att delas ut bland alla bidrag som inkommer. 



Om du har frågor, skriv en kommentar till oss i det separata blogginlägget med reglerna för cropen. Är frågan mer privat kan du maila till emma@scraplagret.se

Lycka till!



5 kommentarer:

Stephi sa...

Erica..då jag ej kan komma vidare då jag klickar på din bild tackar jag här för din medverkan. En superstat krans.

Anonym sa...

Är det möjligt att ta bort denna bilden? Så kan jag imorgon återuppväcka min blogg och länka dit istället.
Erica

Stephi sa...

Om du fortfarande vill ta bort din bild för att du vill ha den till bloggen, skriv då till Emma i inlägget högst upp på sidan.För oss funkar det bra såhär oxå.

Anonym sa...

Erica, ladda upp bilden som du gjorde förut fast från din blogg om du vill. I så fall tar jag bort din bild efter du gjort det, så är vi säkra på att bidraget finns med när cropen är slut :) / Emma

Anonym sa...

Tack för hjälpen, men det får vara som det är iallafall. Kransen syns ju ändå, man (jag..) behöver ju inte haka upp sig på detaljer! :):)