Sidlista

onsdag 10 april 2013

Glad av gult!

Jag blev väldigt glad när jag såg att mitt DT kit för april innehöll den nya underbara kollektionen C´est La Vie från Bo Bunny! Jag gillade jättemycket att skapa med den till kit tävlingen på Påskcropen.

Jag började med att använda Gesso och en Stencil som heter Houndstooth. Missa inte att just den är på REA till ett superbra pris! Den stora Doilien bakom fotot har jag mistat rosa.
Jag klippte ut dessa banners från ett papper som heter Ephemera. Jag fäste dem på en stor Tag från ranger och dekorerade med en metallram/Trinket och bokstäver från Prima. Jag gillar att sätta små grupper av bling på dina layouter och här har jag använt de coola metall dekorationerna från Prima som heter Junkyard findings istället.
Det har ju dykt upp en hel blomsteräng av nya fina blommor från Prima i butiken! Här är en av godingarna och denna vita vackra skönhet kommer från förpackningen Gizelle Haze.
Här ser ni ytterligare en av de fina Trinkets ramarna. Den ligger på läckra glittriga löv från Prima. Ni hittar snarlika i butiken här, här och här.

Många kramar från Ullis/LillBlomman!

0 kommentarer: