Sidlista

måndag 29 april 2013

Ny funktion (igen) och prestandaförbättringar

Hej igen :)
Jag har lagt till lite funktioner inne i produkterna:
  • sök på tillverkaren (dvs samma sak som man kan göra från produktlistan, som jag skrivit om tidigare)
  • sök på tillverkaren i samma kategori som produkten finns. 

Jag tror att det kan vara ett enkelt sätt att snabbt hitta liknande produkter och jag hoppas att ni har användning för dem! Skriv gärna om det inte fungerar :)

Vi har även tagit bort ett par funktioner (Facebook Like i vänsterspalten och Dela inne i produkterna) som gjorde att sidan gick onödigt långsamt. Jag ska se om jag hittar någon lösning på det, men för tillfället är de borttagna. En liten brasklapp bara: vi styr inte själva över Dela och Facebook, så det är lite svårt att fixa sådär lite snabbt.

Scraplagret går hur som helst ungefär 50% snabbare utan dem! :)

* förresten, jag har inte glömt bort den efterlängtade funktionen att "Visa alla" produkter. Försöker få till en "oändlig scroll" istället bara :)

/Johan

0 kommentarer: