Sidlista

onsdag 19 juni 2013

Sommarpresenter till Dagisfröknar!

Det är den tiden på året då det är dags för mig att ge mina sons Dagisfröknar en liten sommargåva. Jag försöker att hitta på något nytt till sommaren och sedan till julen. I år blev det små sommarhälsningar i form av små prisrosetter. Snabbt fixat tänkte jag men de tog allt lite längre tid att vika än jag först trodde. Men de är ändå rätt enkla att få ihop så de passar om man skall göra många.


Jag valde att använda papper från Primas fina kollektion Lyric. Lyric innehåller en hel del svart som jag tycker är snyggt som kontrast till andra färger. Jag valde pappret Tempo till rosettbenen. 


Till själva plaketten använde jag flera lager av svart cardstock, pappret Tempo och pappret Orchestra. På baksidan skrev jag en personlig hälsning till varje fröken.


Så här blev det när allt var inslaget och klart. Denna sommaren får de ett träminispel i form av bordsbowling och en läcker påse karameller från resan till Gränna. 

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!


0 kommentarer: