Sidlista

fredag 14 juni 2013

There's always hope

Som fortsättning på Lillblommans underbara Art journaling-sida i onsdags så fortsätter temat med tänkvärda ord till sig själv med min layout:


Jag skar ut en ram från det här Bobunny-pappret och fäste mitt foto bakom tillsammans med en stor Manillatag bakom. Fina träknappar har jag spritt ut (jag har vänt på dem för att få det enhetligt) tillsammans med bruna stenar och metalldekorationer. Nedan en underbar tyllblomma från Prima.


En sticker med de tänkvärda orden: "There is always hope" fick bli min titel och startpunkten för min journaling som i mycket är mitt signum i livet: Det finns alltid en lösning, det finns alltid alternativ och framförallt - det finns alltid hopp! I bakgrunden skymtas också en stencil som jag färgat in med Distress stains i färgen Tarnished brass.



0 kommentarer: