Sidlista

torsdag 12 september 2013

You 2

Efter som vår dotter Emma just nu bor i Los Angeles träffas vi ju inte så ofta...
När vi åkte över dit i maj/juni var det 5 månader sen vi sågs, och det var verkligen härligt att få träffas igen.
Det tyckte vi allihop.
Min layout idag är en med Classe och Emma - En far och en dotter som är lyckliga över att få tillbringa tid tillsammans.

Bakgrunden till min layout har jag först färgat in med Gesso med hjälp av en stencil.
Sen har jag färglagt med mist i två olika färger.
Jag har även använt distress-stains i de ritade cirklarna.
Till min layout har jag använt mig av papper från Prima Marketing - Divine.
Jag har klippt ut fåglarna från ett av pappren och sen har jag även dekorerat med blomma från Prima Marketing, stickers, washi, tag, snöre, nyckelhål från Graphic45.
Och så här blev min layout när den är klar...
Tack för titten och trevlig torsdag! 

0 kommentarer: