Sidlista

onsdag 11 september 2013

Sommarsöt Viggo

Efter sommaren har vi nog alla många fina bilder som vi kan scrappa nu under hösten! Jag drömmer mig tillbaka till en härlig dag i parken som innehöll mycket lek och bus!

Som bakgrundspapper använde jag ett neutralt papper från Magnolia. Jag tog sedan fram Gesso, blå akrylfärg och en stencils från Dylusions. leken på pappret bildar nästan en himmel runt Viggo. Jag använde några bitar av ett blått och ett grönt papper bakom mitt foto. Jag stansade även lite doilys av det blåa pappret.

Jag ville rama in min somriga foto med massor av blommor! Jag har använde blommor från Prima, Magnolias Vintage Lilys, Rosor och Körsbärsblommor. Jag använde även några gröna blad för att få en extra frodig känsla.

Visst blev det en somrig blomblandning!


Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

3 kommentarer:

Stephi sa...

den är underfund, vilken härlig bakgrund Du skapat

Stephi sa...

superfin ska det stå =)

Åsalill sa...

Jättefin. Snygg bakgrund och härligt med alla blommor. Kram Åsalill